Min dag!

Idag så har det hänt väääldigt mycket grejer eller det känns så iallafall!
Först så vaknade vi vid typ 12 sen gick jag och fixade mig och la la la sen typ vid 1 så gick jag och sander hem till min mormor och morfar (mina föräldrar va redan där). Där så träffade vi mina släktingar och så eller ja mina ''låtsas farföräldrar'' Och min moster!
Sen åt vi middag där och chillade ni vet ;)
Sen vid typ 6 så kom vi hit till min kille, så nu har jag träffat hans familj oxå ^^
Så jaa nu sitter vi här,ROLIGT VA!?!??!Q!IBNS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oonlymee

Hej söta läsare, du har hamnat på en ganska crazy blogg just nu! Jag som driver denna blogg heter johanna och på den här bloggen kan man förvänta sig vad somhelst, allt från sport till idoler, från mode till vardag. Hoppas du fortsätter läsa, ha det bra! :)

RSS 2.0