GODMORGOOOOON

Godmorgon folket!
Jag måste bara börja med att berätta vad jag drömde..
Såhär var det, jag var i skolan med mina kompisar på lektion sen så från ingenstans kommer ingen mindre än JUSTIN BIEBER in i klassrummet och börjar undervisa oss!
Mina kompisar tyckte inte att det var en big deal så dom frågade lugnt om autograf och kramde honom sen fortsatte att arbeta och grejen var den att jag oxå ville ha autograf men han ignorerade mig och jag var helt galen och skrek typ 'JUSTIN JAG ÄLSKAR DIG' och så, och jag var den ända så han bara kollade på mig och jag blev jätte ledsen och typ började gråta sen i slutet av lektionen så gick jag försiktigt fram till Justin och frågade om han kunde skriva sin autograf i min bok, då sa han självklart min ängel!
Och sen höll han om mig och sen kysste han mig!
Sen vaknade jag upp helt överlycklig och insåg sedan att det bara var en dröm..
Ganska awesome dröm ändå!
STOOOR KÄRLEK TILL DIG MIN PRINS ♥♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oonlymee

Hej söta läsare, du har hamnat på en ganska crazy blogg just nu! Jag som driver denna blogg heter johanna och på den här bloggen kan man förvänta sig vad somhelst, allt från sport till idoler, från mode till vardag. Hoppas du fortsätter läsa, ha det bra! :)

RSS 2.0