gårdagen

Igår så var jag med sander och kollade på fotbollsmatch, mitt lag vann guld! :D
Jag fick oxå guld eftersom jag var med och spelade dagen innan för flera spelare blev skadade så jag hoppade in, awesome! :)
Men sen så gick vi hem till mig och kollade på hockey match med mina föräldrar, sverige vann ju guld!
världsmästare lixom! Hahah jocke (min låtsas pappa) skrek så högt så han skrämde sander haha!
Sen så frågade jocke om sander ville sova hos mig så han gjorde det! trevligt, right? ^^
HAHAHA TOG BILD PÅ HAN NÄR HAN SOV!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oonlymee

Hej söta läsare, du har hamnat på en ganska crazy blogg just nu! Jag som driver denna blogg heter johanna och på den här bloggen kan man förvänta sig vad somhelst, allt från sport till idoler, från mode till vardag. Hoppas du fortsätter läsa, ha det bra! :)

RSS 2.0