2lax12

Tänkte att jag skulle berätta om gårdgen, alltså nyårsafton.
Det började med att jag sov hon Martina, haha vi garvade heela natten, men iallafall
sen vaknade jag typ 9 sen tänkte jag typ nej jag sover lite till men bara lite till för att jag skulle åka till min pappa haha ah sen vaknade jag efter en stund och då va klockan 12.45, jag ba MARTINA, KOLLA KLOCKAN! hon ba daaaaaamn sen gick jag hem fixade mig la la la, sen ringde jag Sander (pojkvänn) För han skulle följa med till min pappa så jag mötte honom, vi åkte till min pappa.
Sen typ väntade vi i 100 år till 00.00 ah sen typ 10 i 12 gick vi ut och fixade raketerna sen 00.00 kysstes jag och sander såklart sen efter det alltså 00.00 så blundade jag sen 00.01 så tittade jag igen, fattar ni jag blundade 2011 och vaknade upp igen 2012, cool right ? :D
men ah sen typ ringde jag kompisár och sånt sen somnade jag typ vid halv 2 haha!
Så firade jag nyår iallafall, mysigt med kille också ^^



Kommentarer
~ Kanya'

SÅÅÅÅÅÅ SÖÖÖTA ♥

2012-01-01 @ 14:28:08
URL: http://kanyii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oonlymee

Hej söta läsare, du har hamnat på en ganska crazy blogg just nu! Jag som driver denna blogg heter johanna och på den här bloggen kan man förvänta sig vad somhelst, allt från sport till idoler, från mode till vardag. Hoppas du fortsätter läsa, ha det bra! :)

RSS 2.0